четверг, 21 сентября 2017 г.

Аналіз правил етикету електронного спілкування

Завдання №5 с.22

ПРИВІТ! МЕНІ ПОТРІБНО ПІДГОТУВАТИ ПОВІДОМЛЕН-

НЯ ПРО ІСТОРІЮ УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА. ТИ ХВАЛИВСЯ
КОЗАКАМИ З ТВОГО РОДУ. НАПИШИ МЕНІ ЇХ ІСТОРІЮ.
НАДСИЛАЮ ТОБІ ТРИ ФОТОГРАФІЇ – ПОДИВИСЯ, ДЕ Я ВІД-
ПОЧИВАВ. БУВАЙ!

Анализ

1)Не подякував за допомогу.
2)Він не вжив прохального слова (будь ласка).
3)Він не вказав своє ім'я.

Завдання №7 с.22


Добрий день, невідомий друже! До мене випадково потрапив
твій лист з розповіддю про можливість поїздки на відпочинок до
моря. Мене звуть Іванов Сергій. Я живу в Харкові, навчаюся в 7-му
класі школи No 1024, мені 13 років. Я дуже хочу поїхати на море.
Гроші для оплати я знайду – мій батько працює начальником відді-
лення банку «Новобанк», у нього висока зарплатня. Готовий зустрі-

тися з тобою особисто та обговорити деталі поїздки. До зустрічі!

Анализ
1)Він написав без граматичних помилок.
2)Він вказав особисті данні.
3)Він надіслав перевірений лист.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Загрози в Інтернеті. Безпечне зберігання даних

1)Комунікаційні ризики – це  знайомства і спілкування в Інтернеті під час яких на дитину можливий кібербулінг та кібергрумінг.  Кібербулі...